Tervetuloa aromaterapian maailmaan


Verkostomarkkinointiyritys dōTERRA on tunnettu tuotteistaan, jotka ovat saaneet laajaa arvostusta tämän päivän markkinoiden parhaimpina ja hyödyllisimpinä eteerisinä öljyinä markkinoilla, jotka ovat saaneet luokituksen Certified Pure Therapeutic Grade® (taatusti puhdas terapeuttinen laatu). Ne eivät sisällä minkäänlaisia keinotekoisia täyteaineita, jotka vääristäisivät niiden aktiivisten ainesosien vaikutusta ja jokainen erä todetaan myöskin laadunvarmistuksessa täysin vapaiksi epäpuhtauksista kuten torjunta-aineista ja muista kemiallisista jäämistä. Nämä korkealaatuiset ja pitkäkestoiset tuotteet ovat saatavilla ympäri maailman dōTERRAn hyvinvointiasiamiesten (Wellness Advocates) kautta. Ja mikä parasta, sinäkin voit aloittaa menestyksekkään liiketoiminnan dōTERRAn jälleenmyyjänä, vaikka päätavoitteenasi olisi vain pitää huolta omasta terveydestäsi!


doterrakasvu

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa siitä, kuinka dōTERRAn öljyt ovat nousseet maailman suosioon ja nostaneet yhtiön toiseksi merkittävämmäksi koko verkostomarkkinointialalla. Suomessa trendit ovat lisäksi usein noin puolitoista vuotta maailmanlaajuisia trendejä jäljessä. Alempi puolisko kuvasta kertoo puolestaan paljon kasvupotentiaalista hyvinvoinnistaan kiinnostuneiden ihmisten parissa. Lähde: Google trends 1/2016

Useimmat ihmiset aloittavat eteeristen öljyjen käytön ilman minkäänlaisia ansaintatavoitteita. Helpointa on aloittaa hankkimalla aloituspakkaus, joka auttaa sinua nopeasti sekä tarjoaa helpon tavan hankkia kokemuksia eteerisistä öljyistä ja opetella niiden käyttöä. DōTERRA tarjoaa useita mainioita aloituspakkauksia erilaisiin henkilökohtaisiin tarpeisiin ja budjetteihin, kuten kodin öljypakkaus, perheen lääkintäpakkaus sekä puhdistava ja palauttava pakkaus.

Vaikka eteeriset öljyt ovat hyvin helppokäyttöisiä, niiden lukuisat yhdistelmät ja suunnattomat hyvinvoinnin sovellutukset saattavat tuntua alkuun vaikealta hallita. Yumi ja hänen hyvinvointikonsulttien tiiminsä auttavat paitsi oikeiden tuotteiden valitsemisessa kuhunkin tarkoitukseen, antavat myös neuvoja niiden käytössä ja pitävät kiinnostuneet ajan tasalla etuhintaisista tuotteista. Löydät myös runaasti tietoa eri öljyjen käytöstä seuraamalla Yumin blogia tai Facebook-sivua, taikka yksinkertaisesti ottamalla yhteyttä.

Voit ostaa helposti haluamasi tuotteeet monipuolisista valikoimista käyttämällä My Dōterra nettikauppaa. Ostaminen on tehty hyvin helpoksi jopa niille jotka eivät osaa kunnolla englantia, kunhan ensin päätät kannattaako tutteiden hankinta yksittäishintaisina vai tukkuhintaisina – riippuu paljolti siitä, paljonko haluat kerralla ostaa ja suunnitteletko jälleenmyyjäksi ryhtymistä. Näiltä sivuilta saat myös suomenkielistä tietoa ajankohtaisista hinnoista ja erikoistarjouksista sekä selosteet erilaisista ostovaihtoehdoista. Voit maksaa tilauksesi niin euroissa, punnissa kuin dollareissakin. Kaikkiin toimituksiin Euroopassa lisätään arvonlisävero ja postikulut, ellei asiamiehellä ole vapautusta arvonlisäverosta.

Tutustuessaan dōTERRAn eteerisiin öljyihin, monet nopeasti havaitsevat, että niiden hyödyt ovat aivan liian loistavia hyödynettäväksi vain omiin tarkoituksiin, ja tämä onkin yksi tärkeimpiä tekijöitä dōTERRAn eteeristen öljyjen suosion taustalla. Kyselyiden mukaan, valtosa ihmisistä etsivät elämäänsä luonnollisia vaihtoehtoja terveydensä edistämiseksi ja yli puolet on joskus elämässään kokeillut eteerisiä öljyjä. Monet ovat myöskin kuulleet jo ennestään dōTERRAn tuotteista.

On myös tunnettua, että suosituin tapa selvittää, mitä luonnontuotetta kannattaa käyttää ja miten niitä kannattaisi käyttää, on hyödyntää joltakin tutulta henkilöltä tulevia suosituksia. Tutkimukset ovat paljastaneet, että yleisölle suunnattu mainostus on noin 50% vähemmän tehokas keino saavuttaa kuluttajat kuin henkilökohtaiset suositukset. Juuri tämä tekee dōTERRAn ainutlaatuisen palkkiojärjestelmän erityisen tehokkaaksi väyläksi luoda oma menestystarinasi, sillä jokainen voi liittyä mukaan niinkin edullisesti kuin vähän yli 30 eurolla ja keskimääräiset tuotot dōTERRAn ranking-järjestelmässä hopeatason saavuttaneilla, mikä tapahtuu yleensä 13 kuukauden kuluessa, ovat tällä hetkellä yli 22.000 euroa (alla vuoden 2015 tilasto dollareissa). Ansaintatapoja dōTERRAlla on kuusi: vähittäismyynti omasta kaupasta, kanta-asiakkaan & sponsorin edut, nopean aloittajan bonus, power of 3 etu, Unilevel järjestelmän tuotot ja kokonaistuotoista saatavat edut (ks. kompensaatiosuunnitelma sivun lopussa olevassa alasvetolaatikossa).

Kuitenkin valtaosalla yli miljoonasta dōTERRAn asiamiehestä motivaationa on pääasiassa korkealaatuisten tuotteiden helppo saatavuus, ei niinkään rahan ansaitseminen, eikä dōTERRAn jäsenyyteen liity minkäänlaista velvoitetta pyörittää omaa liiketoimintaa. Niille jäsenille joilla ei ole intohimoja oman bisneksen tekemiseen dōTERRAlla on hyvin avokätinen Loyalty Rewards Program (kanta-asiakkaan etuohjelma), joka on saavuttanut valtavan suosion. Jos olet kiinnostunut oppimaan lisää dōTERRA asiamieheksi ryhtymisen tarjoamista hyödyistä ja mahdollisuuksista, voit ottaa yhteyttä Yumiin edetä prosessissa hänen asiantuntevalla opastuksellaan. Voit myös käydä läpi suomenkieliset perustiedot jäseneksi liittymisestä tältä sivulta.

Taustaa

Keväällä 2008 joukko terveysalan ammattilaisia ja liikemiehiä  piti kokouksen tähtäimessään kansainvälisen aromaterapian yrityksen perustaminen, josta rakentui dōTERRA perustajien yhteisen vision pohjalta, tavoitteena nostaa markkinoilla olevien öljyjen laatua aivan uudelle tasolle. Kantavana ajatuksena oli auttaa ihmisiä kaikenlaisissa terveyteen ja hyvinvointiin liittyvissä asioissa, sekä edistää siinä sivussa alan ammattilaisten verkostoitumista, joka johtaisi kasvavaan määrään niitä eteeristen öljyjen asiantuntijoiden ja käyttäjien perhettä, jotka haluavat olla toteuttamassa tätä visiota.

Ensiksi he kehittivät keinoja tämän vision toteuttamiseksi, perustuen kykyyn löytää, testata ja tuottaa laadukkaita eteerisiä öljyjä, kasvattamalla resurssejaan jakaa uusia vaihtoehtoisia ja tehokkaampia tapoja edistää hyvinvointia maailmalla, sekä käyttäen laajamittaisen verkostomarkkinoinnin menetelmiä aiempaa puhtaampien ja tehokkaampien eteeristen öljyjen levittämiseen. Yksi päätavoite oli kasvattaa ammatillista yhteistyötä isojen sairaaloiden, lääkäreiden, tutkijoiden ja johtajien kanssa kaikkialla maailmassa, eteeristen öljyjen hyväksynnän lisäämiseksi planeetallamme. Tavoitteenaan heillä oli asettaa uudet standardit kokonaisvaltaiselle terveydelle, välittämättä kuinka paljon kovaa työtä ja vankkaa sitoutumista se vaatisi, kasvavan dōTERRAn perheen avulla, jotka jakavat samat intohimot ja toiveet läheistensä terveyden ja hyvinvoinnin suhteen.

Tämä konsepti muodosti uuden yhtiön perustan, jonka nimi dōTERRA on latinaa ja tarkoittaa ”Maan lahjaa”, joka huhtikuussa 2008 esitteli ensimmäiset 35 tuotettaan suurten odotusten saattelemana. Sittemmin öljyjen korkea laatu on todettu useissa riippumattomissa tutkimuksissa ja dōTERRA tuotteiden suosio on kasvanut räjähdysmäisesti ympäri maailman.

Missio

Näin dōTERRA on sitoutunut jakamaan elämänlaatua parantavia eteerisiä öljyjä maailmalle:

  • Tutkimalla, löytämällä ja kehittämällä kaikkein miellyttävimpiä, tehokkaimpia ja terveellisimpiä eteerisiä öljyjä maailmassa tuomalla yhteen ja yhteistyöhön laajan asiantuntijaverkoston kokeneita kasvitieteilijöitä, kemistejä, terveystieteiden tutkijoita jaammattilaisia sekä traditionaalisten ja täydentävien hoitomuotojen spesialisteja.
  • Työstämällä eteeristen öljyjen tuotanto korkeimmalle mahdolliselle laatu- puhtaus ja turvallisuustasolle teollistuneessa maailmassa, — standardinaan CPTG Certified Pure Therapeutic Grade® (puhdas terapeuttinen laatusertifikaatti).
  • Jakamalla tuotteita ympäri maailman asiamiesten avulla, jotka kotoa työskentelemällä levittävät tietoa dōTERRAn eteerisistä öljyistä ja niiden käytöstä, tehden samalla mahdolliseksi näiden hyvinvointia edistävien tuotteiden laajan saatavuuden henkilökohtaisten kontaktiverkostojen sekä henkilökohtaisten verkkosivustojen ja verkkokaupan välityksellä.
  • Tarjoamalla oppimisen mahdollisuuksia ihmisille, jotka ovat kiinnostuneita tietämään kuinka eteerisiä öljyjä voi käyttää itsehoitoon ja hyvinvointiin.

Tuotteet

Haluatko tietää enemmän miljoonien kuluttajien ylistämistä ja käyttämistä tuotteista, dōTERRAn fantastisista öljyistä ja niihin liittyvistä mahdollisuuksista? Sivun lopusta löydät joitakin johdantovideoita dōTERRAn öljyihin ja valikoiman suosittuja tuotteita selostuksineen, joka tarjoaa sinulle näkymän kuinka yksittäisiä öljyjä ja öljysekoituksia käytetään, minkälaisia sovellutuksia niille on (kuten AromaTouch tekniikka) ja kuinka voit tehdä omia sekoituksia eri tuotteita hyödyntämällä. Voit löytää tarkempia tietoja öljyken käytöstä ja käyttätarkoituksista klikkaamalla kutakin kuvaa isommaksi (seloste avautuu kuvan alapuolelle, valitettavasti vielä toistaiseksi englannin kielellä). Tässä alla esitellyt tuotteet ovat Bergamot, Basil, Birch, Black Pepper, Breathe, Cedarwood, Cinnamon Bark, Cilantro, Citrus Bliss, ClaryCalm, Clary Sage, Coriander, Correct-X, Cypress, Deep Blue, DigestZen, Elevation, Fennel, Frankincense, Geranium, Ginger, Grapefruit, GX Assist, Hawaiian Sandalwood, Helichrysum, InTune, Jasmine, Juniper berry, Lavender, Lemon, Lemongrass, Lime, Melaleuca, Mito2Max, OnGuard, Oregano, Peppermint, Purify, Roman Chamomile, Rose, Sandalwood, Skincare, TerraGreens, TerraZyme, Thyme, TrimShake, Vetiver, White Fir, Wintergreen ja Ylang Ylang. Myytävien eteeristen öljyjen kapasiteetti noin 85 tippaa pienelle pullolle ja noin 250 tippaa isommalle pullolle. Lisäksi dōTERRAlla on erikoistuotteita, joista on tarkempia tietoja saatavilla yhtiön monipuolisilta verkkosivuilta (englanniksi) ja yhtiön tuotekatalogeista, jotka mahdollistavat sinulle nautinnollisimman ja syvimmän kokemuksen matkallasi aromaterapeuttisen hyvinvoinnin maailmaan. Tervetuloa mukaan aloittamaan oma matkasi!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedintumblrmail